Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
Christina

Christina

17-06-2015 om 22:00

Waar kan ik met mijn vraag terecht?

Is dit ook de plek waar mijn vraag beantwoordt wordt door een professional?
Ben nieuw

Moni

Moni

17-06-2015 om 22:46

Er zitten veel professionals onder de Ouders Online bezoekers

maar je weet nooit zeker of je vraag beantwoord wordt door een professional.

Mijn ervaring is dat er veel ouders zijn die professional zijn geworden op bepaalde gebieden door hun eigen ervaring (met hun kinderen) en door grondig studeren. Soms weten ze meer dan de professionals.
En daarnaast zijn er ook beroepsmatige professionals die hier meelezen en reageren.

Ik zou de vraag gewoon stellen en kijken wat er gebeurt. Kost niets.

Hadewich

Hadewich

18-06-2015 om 08:38

ik denk...

dat Christina eigenlijk de Vraagbaken bedoelt i.p.v. het forum. Bij de Vraagbaken werd je vraag inderdaad door een professional beantwoord. Bij mijn weten bestaat die service niet meer. Je kunt ze nog wel nalezen.

Christina, probeer het hier op het forum gewoon!

Vraagbaak

Vroeger was er op deze website een vraagbaak waar je vraag beantwoord werd door een professional. Die mogelijkheid is er nu niet meer, maar alle vragen die ooit gesteld zijn e de antwoorden staan nog op de site, te vinden onder het kopje 'vraagbaken' bovenaan de pagina in de rode balk.

skik

dubbeltje

dubbeltje

18-06-2015 om 12:55

moni

Ouders die door veel ervaring misschien zelfs meer weten dat een professionel, zijn niet zomaar professionals geworden. Ze zijn ervaringsdeskundigen. Professional wordt je door een diploma te halen op een bepaald gebied.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.