Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-06-2012 om 14:04
Mijn dochter is 1jr en 7mnd. dus het is al ff geleden dat ik bevallen ben. Inmiddels is het me met veel moeite toch gelukt om weer terug te zijn op maatje 38.En nu komt het...
Word ik vandaag aangesproken op straat door een bekende die me vraagt 'hej ben je weer zwanger?' Waaaat!!
Ik kan niet geloven dat mensen zoiets durven te vragen.
Later kon ik er wel om laggen omdat ze wel door de grond kon zakken van schaamte.
tja eerst denken dan vragen of misschien beter niet vragen.
05-07-2012 om 15:55
Precies
'ik ben zwanger, wat is jouw excuus ?" en dan flink wijzen op die hangbuik aan de andere zijde.
Ach ik vond deze heel grappig. Ik was zwanger, vraagt Q een jongetje van toen 4 ofzo, als de baby nou groter wordt krijg je dan ook een bult op je rug ??
heerlijk !!
05-07-2012 om 23:00
Kleutertje
Mijn kleutertje vroeg toen de bovenbuurnan langsliep: 'heeft de buurman ook een babietje in zijn buik?'
Was ik even blij dat buurman geen NL verstaat. Hij had wel echt zo'n toeterbuik
06-07-2012 om 23:32
Vertigo
Ha. hier ook jaaaaren geleden dezelfde vraag, toen ik in de wachtkamer van de verloskundidege zat te wachten met 2 jarig zoontje. Deze wachtkamer was ook de wachtkamer van een fysiotherapie praktijk. De man in kwestie was gelukkig een beetje doof