Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op
rachel

rachel

23-03-2014 om 18:21

knuffel vernoemd naar papa

Hallo allemaal!

Even uitleggen, ik ben een jonge moeder van 22 en mijn vriend (de papa) is 25, ons zoontje daan is bijna 2,5 jaar.
Ik woon met daan nog bij mijn ouders, dit zodat ik mijn opleiding af kan maken, vanwege de afstand tussen mij en mijn vriend zijn we daar alleen in het weekend. Doordeweeks komt mijn vriend als het uitkomt naar ons toe. In onze relatie gaat alles goed en daan snapt wat er aan de hand is en weet dat we elke vrijdag naar papa gaan. Hij doet het bij mij thuis en bij mijn vriend heel goed. Mijn vriend woont op zichzelf dus hebben we het weekend echt voor onszelf.

Nu mijn kleine zorgenpuntje.. Daan heeft sinds kort een nieuwe knuffel die hij 'papa' heeft genoemd. Hij heeft ook een lievelings knuffel ofant. Ik weet dat hij zijn vader doordeweeks wel eens mist en als we naar papa gaan is hij altijd blij. Maar hij heeft er niet merkbaar last van. Hij speelt en leert gewoon goed. Toch maak ik me er wel een beetje zorgen..

Iemand ideen of suggesties?
Alvast bedankt!

niks mis mee volgems mij

Mij zoontje had rond die leeftijd een pappa beer een mamma beer en konijn met de naam van mijn jieuwe partner in bed

rachel

rachel

24-03-2014 om 22:24

bedankt.

Bedankt voor je reactie. Maak me nog wel een beetje zorgen. Maar hij knuffelt er lief mee dus misschien moet ik het maar op zn beloop laten..

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-03-2014 om 22:29

Lijkt mij juist helemaal goed

Dan heeft ie zijn papa toch altijd een beetje bij zich.

geen punt

Ik denk ook dat het juist fijn is voor hem. Papa dicht in de buurt altijd wanneer hij het nodig heeft! Niet afpakken, niet moeilijk doen. Slim ventje!

Prima

Leg terloops nog eens uit dat het grappig is als twee mensen dezelfde naam hebben, maar wel verschillend zijn. Dat is vooral voor jezelf ook even goed.
Verder;
Lekker pappa laten noemen! Blijkbaar is dat een positieve naam, super toch! Dat doen jullie goed!

goed

dit is een normale reactie als kinderen iets missen gaan ze daar iets voor zoeken in de plaats van. mijn man was voor 2 weken naar buitenland en plots kwam ons dochter met haar dodo die ze dan papoe noemde ervoor was het gewoon dodo eenmaal mijn terug was was papoe weer de gewone dodo

bertje1

bertje1

26-04-2014 om 19:53

foto

misschien leuk om een fotoboekje naast zijn bed te hangen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.