Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Familie wc-bril, is dit handig??

Hallo allemaal! Ik wil een bril die zowel voor ons als voor mijn zoontje te gebruiken is... Nu zag ik deze: (link verwijderd door Forumbeheer)

Iemand ervaring mee? Of is dit niets?

Barvaux

Barvaux

19-02-2015 om 19:58

nee

zou ik niet willen... is mij te permanent. Overigens is een model met voetensteuntje handiger of gewoon eentje die onder de bril past: http://www.kinderveiligheidswinkel.nl/contents/nl/d18.html

Tijgeroog

Tijgeroog

19-02-2015 om 20:15

Reclame?

Klinkt al reclame! (Al die reclame-berichten hebben ongeveer dezelfde tekst. "Wik wil voor mijn kindje graag .... Nu zag ik deze (link). Zou dat wat zijn?)

Maar nee, ook mij lijkt het niets. Je hebt inderdaad losse wc-bril verkleiners, en in tegenstelling tot Barvaux beviel bij mij degene die je bovenop de gewone bril legt het best. Prima stabiel, en het kind hoeft niet met de vaste wc-bril aan de gang om 'm op z'n plek te leggen. Vond ik wel zo hygiënisch. Opstapje van de blokker ervoor om erop te komen en je bent voor een paar euro klaar.

Mikke

Mikke

19-02-2015 om 20:19

Inderdaad...

Losse oplegbril beviel het beste. Bijkomend voordeel was dat hij ook gewoon meekon naar opa en oma, vakantie, etc. En binnen no time was hij niet meer nodig!

bij vrienden

Vrienden van ons hadden zo'n ding. Leek mij toen best handig. Nu de kinderen groter zijn is die verkleinen eraf gehaald. Wij hebben zelf altijd gewoon zo'n losse gehad.

vlinder72

vlinder72

19-02-2015 om 20:29

ik zou het niet doen

Wij hebben vier kinderen en zo'n verkleiner hebben wij bij ieder kind maar kort gebruikt. Gewoon zo'n verkleiner op de gewone bril. Krukje van de ikea ervoor en klaar. Het krukje werd trouwens wel langer gebruikt.

mina

mina

19-02-2015 om 20:36

nee

Hier wilde kind niet op potje of wc-verkleiner, alleen op een echte grote mensen-wc. Is zo uiteindelijk in een keer zindelijk geworden. Dit weet je niet van te voren. Achteraf spijt van alle hulpmiddelen die we hadden gekocht/gekregen.

theekopje

theekopje

19-02-2015 om 20:39

Rofl

"De bril heeft een prachtige decoratieve uitstraling"

Ehhh.....hij is gewoon wit.

Tijgeroog

Tijgeroog

19-02-2015 om 20:58

Spam

Wat apart... Ik zie dezelfde wc-bril opeens in een paar oude topics op het viva-forum opduiken...

Moni

Moni

19-02-2015 om 21:57

Ik houd meer van praktische oplossingen

Op naar de Ikea of de Hema. Nou vooruit, V&D kan ook.

Ben je ook goedkoper uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.