Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Dreumes- en Peutertijd Dreumes- en Peutertijd

Dreumes- en Peutertijd

Lees ook op

Een leuk idee om pakjesavond mee te beginnen

Hallo,

Vorig jaar was ik net te laat om een DVD te kunnen bestellen, dit jaar gelukkig ruim op tijd.

Het is zo'n geweldig leuk idee. Je bestelt een gepersonaliseerde film (DVD) waarop Sinterklaas zelf echt de namen van je kinderen noemt en 2 specifieke dingen per kind, zoals een compliment of bijvoorbeeld de hobby van je kind. Je kunt zelf een keuze maken uit heel veel dingen. Verder beleven Sint en de Pieten ook nog een leuk avontuur en kun je kiezen voor een karaoke einde of Sint die vertelt waar de pakjes te vinden zijn! Het lijkt me zo leuk om die kopjes te zien als sinterklaas hun naam zegt.

Mocht iemand zelf een DVD willen bestellen, zou je dan mijn link hiervoor willen gebruiken? Als je namelijk via mijn link een eigen DVD bestelt maak ik kans om het aankoopbedrag teruggestort te krijgen!

http://www.videovansint.nl/c/5101X5jG/

Groeten,

Miranda

Ankie

Ankie

12-11-2013 om 17:50

Reclame

Reclame

Pff

voor 6 personen € 35,90, mij toch iets te duur, sorry.

Linda

Linda

13-11-2013 om 08:51

Ankie en Miranda

Ik denk dat Miranda reclame ervoor maakt, omdat ze het zelf vorig jaar zo ontzettend leuk vond. Ze gunt denk ik anderen hetzelfde plezier. Mag dat niet?

Ik heb ook wel eens iets gepost (over Bing, zoek maar) wat ik zo gaaf vond dat ik het gewoon met anderen wilde delen.

Niets mis mee toch?

Miranda (on topic): ik heb de DVD vorig jaar ook besteld en vond hem inderdaad erg grappig, zeker als je gelovende kinderen hebt. Het is een leuk alternatief voor Sinterklaas langs laten komen, wat volgens mij nog veel duurder is. Door het noemen van de namen wordt de DVD heel persoonlijk. Maar echt goedkoop is het niet, nee. 26 of 27 euro met 4 personen geloof ik. Misschien nu nog iets duurder?

Nog een tip ALS je hem bestelt: neem je kinderen op met video als je de DVD afspeelt .

vorig jaar

Wij hebben 'm vorig jaar besteld en dat was idd een succes, alle kinderen hier geloven nog en vonden het geweldig. Alleen zou ik het niet nog een keertje doen, dat is alleen meer van hetzelfde. Maar voor mensen die het nog niet eerder gedaan hebben is het wel een aanrader. En ik ken mensen die in het buitenland wonen die hem bestellen, zo halen ze toch de Sint in huis.

lijkt me heel leuk, maar een vraag...

wordt er nu bij iedereen afzonderlijk gezegd waar de pakjes liggen, want dat suggereert de site een beetje (of ik heb nog niet goed gekeken). Ik vind het handiger als er als laatste, als iedereen geweest is wordt gezegd waar je de pakjes kunt vinden. (We hebben toch elk jaar een zak met alle kadootjes bij elkaar, zoals de meeste mensen denk ik?)

Linda

Linda

27-11-2013 om 23:30

mamahippie

Het wordt pas na de laatste verteld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.