Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-06-2016 om 12:23
Ooit zag ik een filmpje met de uitleg waarom een rompertje aan de bovenkant (schouders) zo apart in elkaar zit. Het was dus in werkelijkheid iets heel handigs wat veel mensen niet weten. Op het kraambezoek bij mijn nichtje had ik het daarover maar helaas kan ik het niet terugvinden. Waarschijnlijk was het filmpje in het Engels? Wie helpt mij?
10-06-2016 om 12:37
pasvorm?
Die schouders zijn volgens mij zo gemaakt dat er voldoende ruimte is voor hwt kwetsbare babyhoofdje maar toch goed aansluit en niet van de schouders kan afzakken. Ken het filmpje niet waar je het over hebt maar dit was de verklaring van mijn zwangerschapsgymjuf die ook babymassage gaf. 14 jaar oud wel die informatie maar voor zover ik weet zijn de rompertjes nog niet gewijzigd qua model of pasvorm.
10-06-2016 om 12:43
dit bedoel je
Waarschijnlijk bedoel je dit filmpje
http://www.vrouwblog.nl/trek-vuil-rompertje-uit-zonder-baby-vies-maken/1124/
10-06-2016 om 13:54
poonami
poonami.. wat een geweldig woord.
Overigens kende ik dit filmpje ook pas nadat ik allang uit de rompertjes was. Had ik toch graag eerder geweten.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.