Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-12-2015 om 16:28
minimeisje (jullie weten nog wel is inmiddels ruim vijf maanden. Het gaat goed met haar, ze ontwikkelt zich prima, ze groeit goed en ook de fysiotherapeut is heel tevreden.
Maar... ze slaapt niet best (en ouders zijn erg moe...). Begin van de avond wordt ze onrustig en dat duurt tot een heel eind in de nacht. Ze slaapt dan eigenlijk alleen als ze bij de ouders in bed kan liggen. Overdag slaapt ze prima in haar eigen bedje of in de box.
Nu las ik net op een site dat cosleeping zeer wordt ontraden als een baby geen borstvoeding krijgt, omdat een kindje dan zou gaan zwerven. Ze krijgt vijf maanden moedermelk, afgekolfd, en nu is haar moeder bezig dit te vervangen door kunstvoeding. Ze heeft vrijwel nooit aan de borst gedronken maar is wel erg gewend aan kangaroeen/buidelen.
Ouders hebben een zacht topmatras, traagschuim of zoiets.
Hebben jullie goeie tips?
29-04-2016 om 00:11
O wat fijn
Dat te horen! Wat zul jij ape- ape- apetrots zijn op minimeisje en haar ouders Zou ik iig zijn in jouw plaats
03-05-2016 om 10:12
Wat fijn!
Hallo Tonny,
Wat fijn om te lezen! Het is een kleine kanjer die kleindochter van je. Ik schreef al eens dat ze vast het aardje naar haar moeder en oma heeft. Nogmaals veel geluk voor jullie allemaal !
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.