Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-09-2012 om 09:10
Wie weet een leuk klein (qua prijs - max EUR 5 a EUR 6) kraamcadeautje voor iemand die een 2e zoon heeft gekregen, dus vast veel al heeft. Baby is inmiddels 2 maanden of zo.
05-09-2012 om 09:47
Sokophouder
Je hebt tegenwoordig van die sokophouders voor baby's. Ideaal, ik heb ze voor m'n dochtertje. En aangezien zij steeds haar sokken uitschopt of ze zakten gewoon af. Scheelde me heel wat weg gegooide sokken. Kosten tussen de 5-6 euro. Bij de meeste babyzaken hebben ze die wel.
En anders van die liga koekjes opbergbakjes. Gewoon bij de hema, kosten weet ik zo niet.
Echte praktische kadootjes, maar ok vond heg bij de tweede erg leuk om te krijgen
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
05-09-2012 om 10:20
Kan je borduren?
dan zou ik de naam op een slabbetje of kussensloopje oid borduren.
05-09-2012 om 21:15
Boek!
Een mooi kartonnen boek zou ik doen, of een stoffen knisperboekje (je kunt nooit teveel boeken hebben, vind ik...). Of, als je het toevallig kunt vinden, een mooi kinderboek (voor later) met een hoofdpersoon met dezelfde naam. Zo hebben wij weleens Lukas der Lokomotivfuehrer (Lucas de Treinmachinist) cadeau gedaan aan een baby Lukas, en zelf een boek gekregen met de naam van ons kind als titel.
Kartonnen babyboeken zijn vaak erg betaalbaar - bijvoorbeeld bij de Slegte.
Valkyre
08-09-2012 om 08:22
Klein pakketje
Ik heb toen mijn zoontje ook een maand of twee was een pakketje gekregen met wat handige dingen en dat vond ik toch leuk! Er zat een tijdschrift in voor mij, babylepeltjes, eerste hapjes, rijstebloem, zwemluiers en een rompertje. Ik was er zelf echt heel blij mee, want na twee maanden had ik het meeste wel al gekregen.
Veel plezier!