Ayy
22-08-2021 om 09:32
Huilende baby en niet willen drinken
Hallo allemaal,
Mijn zoontje is inmiddels 9 weken oud, maar hij huilt sinds de geboorte veel en heeft duidelijk veel pijn. Nou er werd gezegd dat het verborgen reflux is en echt darmkrampjes. Ik heb alle flessen geprobeerd en ik heb speciale melk gehaald voor reflux mer johannes broodpitmeel erin. Verder heb ik een kindefysio aan huis en ga ik ook naar een bekende manueel therapeut. Die geven aan dat hij veel spanning in zijn lichaam heefr voornamelijk in het middenrif dst uitstraalt daar zijn nek. Hij heeft ook een voorkeurshouding naar rechts. Hij kan gewoon niet goed ontspannen en overstrekt heel veel. De speciale melk voor reflux en darmkrampen vond ik niet helpen en daar ben ik mee gestopt na 3 weken. De laatste week is het heel extreem. Hij huilt gewoon tijdens het drinken van de fles van de pijn. Op aanraden heb ik een bezoek gebracht naar een osteopaat. Die dacht echt eerder aan een koemelkallergie. Nu heb ik die nutrilon pepti gekocht, aangezien ik pas woensdag terecht kan bij de huisarts. Hij huilt enorm tijdens het drinjen van die fles en drinkt maar max 60 ml per keer. Ook in de nacht waardoor hij elke 2 uur honger heeft. Na het drinken is hij wel wat rustiger, maar tijdens drinken echt krijsen en niet willen slikken. Ik ben gisteren alsnog naar het ziekenhuis geweest en het is geen slokdarmontsteking volgens hen.. Ik word maar weggetsuurd met ja het is een huilbaby en piek is op 12 weken, maar er klopt gewoon iets niet. Hij is zo oververmoeid, omdat hij veel te weinig slaapt. En het feit dat hij duidelijk minder drinkt en veel last heeft tijdens drinken baart me zorgen. Hij slaapt nooit vanaf voeding tot voeding (sinds geboorte en moet altijd strak tegen me aan liggen om in slaap te vallen). Ik doe eigenlijk alles al wat ik kan doen. Ik ben nu echt ten einde raad. Wat moet ik doen? en war kan ik eisen van het ziekenhuis om ook inwendig onderzoek te doen door bijvoorbeeld echo's/foto's? Heeft iemand zoiets meegemaakt?
Help!
Deurklinkhanger
22-08-2021 om 13:39
mijn eerst gedachten zijn de oren! Dat hoor je wel vaker, is dat al gecontroleerd? Vaak als ze liggen/zitten doet het pijn.
Marchuba
22-08-2021 om 14:18
mijn zoontje huilde, trapte en krijste tijdens de voeding, hij had enorme honger maar kreeg buikpijn vanwege koemelk allergie. Ik heb daarop neocate moeten geven, bij alle andere koemelk allergie voedingssoorten was het eiwit nog niet verknipt genoeg voor hem om te verdragen.
Junio
22-08-2021 om 19:46
Marchuba schreef op 22-08-2021 om 14:18:
mijn zoontje huilde, trapte en krijste tijdens de voeding, hij had enorme honger maar kreeg buikpijn vanwege koemelk allergie. Ik heb daarop neocate moeten geven, bij alle andere koemelk allergie voedingssoorten was het eiwit nog niet verknipt genoeg voor hem om te verdragen.
Ja dit heb ik vaker gehoord.
Rachel.
23-08-2021 om 07:45
Gatekeeper schreef op 22-08-2021 om 17:34:
ach wat sneu. Is spruw al uitgesloten?
Ja ik moest daar ook aan denken idd.
Rachel.
23-08-2021 om 07:47
fijn dat hij nog goed plast en poept to, dat is ook een belangrijk onderdeel khoop echt dat ze het even goed gaan uitvogelen wat er aan de hand is, blijf je zorgen uiten bij iedere afspraak, zodat ze ook jou hopelijk beter kunnen begrijpen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.