Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Baby vol met uitslag

Courage schreef op 06-12-2024 om 21:25:

[..]

Of een fetisj. Hij zal de eerste niet zijn op dit forum.

Je had hem ook even kunnen loepen voor je met dit soort beschuldigingen komt. Dan had je kunnen zien dat hij hier wel vaker post namelijk.

Engeltje schreef op 07-12-2024 om 08:07:

[..]

Je had hem ook even kunnen loepen voor je met dit soort beschuldigingen komt. Dan had je kunnen zien dat hij hier wel vaker post namelijk.

Ook andere over die katoenen luiers. 

Je eigen kind heeft al wasbare luiers gebruikt. En daar was je enthousiast over, dus vanwaar deze vraag?

Schemerlampje schreef op 07-12-2024 om 08:54:

Je eigen kind heeft al wasbare luiers gebruikt. En daar was je enthousiast over, dus vanwaar deze vraag?

Bij zijn eigen kind was het ten behoeve van de zindelijkheidstraining. Echt een compleet ander doel en stadium.

Zeespiegel schreef op 07-12-2024 om 09:23:

[..]

Bij zijn eigen kind was het ten behoeve van de zindelijkheidstraining. Echt een compleet ander doel en stadium.

Dat is zo, maar hij vraagt of wasbare luiers fijn en fris zijn. Dat weet je dan toch wel?

En dit in combinatie met het noemen van een bepaalde website, brengt bij mij toch wat twijfels over de oprechtheid van de vraag.

Engeltje schreef op 07-12-2024 om 08:07:

[..]

Ik beschuldig helemaal niemand.
De OP is gewoon gek, dat ziet iedereen. ik noem gewoon een andere mogelijkheid om die gekkigheid te verklaren.

De kans op spam lijkt mij overigens het grootst. Want inderdaad al eerder over die katoenen luiers gepost. Het is sowieso gek: je nick 'papa' en dan praten over de baby van je zus. En zo kan ik nog wel meer opsommen dat raar is.

Courage schreef op 07-12-2024 om 12:29:

[..]

De OP is gewoon gek, dat ziet iedereen. ik noem gewoon een andere mogelijkheid om die gekkigheid te verklaren.

De kans op spam lijkt mij overigens het grootst. Want inderdaad al eerder over die katoenen luiers gepost. Het is sowieso gek: je nick 'papa' en dan praten over de baby van je zus. En zo kan ik nog wel meer opsommen dat raar is.

Helemaal mee eens hoor. Mij valt het ook op.

Courage schreef op 07-12-2024 om 12:29:

[..]

Misschien wel, misschien niet, maar de link was er de eerste keer dat ik keek al uitgeknipt. Dus als het als reclame bedoeld was, is dat allang opgelost. 

Als er werkelijk een baby met veel uitslag is, heeft die niet aan een discussie over spam.

Zeespiegel schreef op 08-12-2024 om 10:50:

[..]

Misschien wel, misschien niet, maar de link was er de eerste keer dat ik keek al uitgeknipt. Dus als het als reclame bedoeld was, is dat allang opgelost.

Als er werkelijk een baby met veel uitslag is, heeft die niet aan een discussie over spam.

En als deze baby niet echt bestaat, zijn er ongetwijfeld wel anderen die kunnen profiteren van de goede tips die hier worden genoemd.

Papabeer1

Papabeer1

09-12-2024 om 10:15 Topicstarter

sudo creme gebruikt ze standaard. De dokter zijn we al langs geweest om te kijken of het een bacterie was en hier was geen spraken van werd haar verteld. De uitslag zit precies waar het broekje met de randen komt vandaar dat het vermoeden is dat hij niet tegen een bepaalde materiaal of stof kan wat in het broekje verwerkt is. Ik vroeg mij af of meerdere dit hebben gehad, omdat wij ten einde raad zijn en ook niet goed weten welke andere broekjes aangezien de huisarts aanraden om een andere soort luier te proberen....

kan het een schuurplek zijn omdat de luier te groot of te klein is?

Papabeer1

Papabeer1

09-12-2024 om 10:18 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 07-12-2024 om 12:42:

[..]

Helemaal mee eens hoor. Mij valt het ook op.

Ik ben zelf ook vader van een zoon die al wat ouder is, maar nooit last had van deze problemen vandaar mijn naam. Mijn zus zit weinig op sociale media of forums vandaar dat ik graag voor haar opzoek ga naar een oplossing en probeer te kijken of er meerdere mensen zijn die het zelfde probleem hebben/ hadden

Papabeer1

Papabeer1

09-12-2024 om 10:19 Topicstarter

Ysenda schreef op 09-12-2024 om 10:17:

kan het een schuurplek zijn omdat de luier te groot of te klein is?

Ze heeft al verschillende maten geprobeerd aangezien dat ook het eerste was waar mijn zus aan dacht

terug naar de dokter dan maar... 

Heeft je zus al luiers geprobeerd speciaal voor baby's met eczeem/gevoelige huid? 
Als ik Google zie ik bamboe wasbare luiers voorbijkomen maar ook wegwerpluiers onder de "eco" noemer. Er kan sprake zijn van een luierallergie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.