Sannie
16-07-2020 om 06:28
Zwanger 47 jaar
Hallo lieve dames ik ben 47 en heb ooit 2x een miskraam gehad. Volgens de fertiliteit arts was het voor mij nog onmogelijk zwanger te worden. Nu na jaren dacht ik oh ik ben in de overgang totdat ik afgelopen week ineens rare dingen kreeg misselijk en. Moe. Dus ik nog bij overgangsklachten gekeken. Totdat het kwartje viel het leek wel erg op de symptomen van mijn vorige zwangerschap jaren terug, hoofdpijn en ook prikkelbaar. Ik lacherig een test gekocht met het idee is toch niets. Zie ik ineens een vaag streepje ben nog in shock 😬. En doodsbang voor de zekerheid heb ik een clearblue test gekocht. Ik zou nu 6 weken zwanger kunnen zijn. Het idee dat het fout gaat etc alles spookt door mijn hoofd vannacht ook niet geslapen. Hoe ga ik dit vertellen tegen iedereen en ben ik niet te oud. Heb jaren verdriet gehad omdat ik geen kinderen kon krijgen en nu ineens dit.
Sannie
28-07-2020 om 11:15
Miskraam
Helaas lieve dames ik heb een miskraam gehad maandag nog een x een echo om te kijken of alles weg is.
Bedankt voor jullie steun x
Phryne Fisher
28-07-2020 om 11:43
Jammer
Wat jammer dat het niet is blijven zitten. Hopelijk heb je er niet al teveel last van. Sterkte verder.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.