Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022


Lasvegas84 schreef op 20-07-2021 om 17:46:

Ah ja, dat snap ik wel. Maar ik dacht meer in de zin van dat het 50/50 is toch bij rood bloedverlies? Al begrijp ik dus dat het helaas herkenbaar voor je is.. Sterkte!

Ja ik heb vier miskramen gehad lang geleden. Dat was wel anders, namelijk twee keer een missed abortion en die andere twee nog wat vroeger. Maar er komt nu zoveel bloed bij dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het mis is.

Een op de tien zwangerschappen gaat mis en ik ben ook wat ouder dus de kans is groter. Daar moet ik ook realistisch in zijn. Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat. Als ik die statistisch die ene ben, hoop ik dat jullie in maart allemaal een prachtig gezond kindje mogen omarmen..

Ach wat rot Oleander. 


Oleander schreef op 20-07-2021 om 18:20:

[..]

Ja ik heb vier miskramen gehad lang geleden. Dat was wel anders, namelijk twee keer een missed abortion en die andere twee nog wat vroeger. Maar er komt nu zoveel bloed bij dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het mis is.

Een op de tien zwangerschappen gaat mis en ik ben ook wat ouder dus de kans is groter. Daar moet ik ook realistisch in zijn. Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel goed gaat. Als ik die statistisch die ene ben, hoop ik dat jullie in maart allemaal een prachtig gezond kindje mogen omarmen..

Wat sta je er nuchter in zeg. En helaas gaat het vaak mis. Ik dacht dat het zelfs 1 op 5 was? Je kunt er toch niks meer aan veranderen en er is iets niet goed geweest anders was dit niet gebeurd...

Ik hoop dat het snel en goed doorzet en dat je er niet te veel last van hebt.

Sterkte ermee is toch niet niks ...🥺

Heel veel sterkte Oleander! 

Veel sterkte Oleander! Knuffel... 

Oleander schreef op 20-07-2021 om 15:49:

Dag dames,

helaas slecht nieuws hier.. ik verlies al de hele dag helderrood bloed. Ik denk niet dat dit nog goed gaat komen..

Wat ontzettend kut! Sterkte!

lief dames, Thanks! Dat nuchtere heb ik niet de hele tijd hoor.. we hadden toch een droom en die is nu voorbij.

Ohnee Oleander, wat ontzettend verdrietig om te lezen.. 
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk komt jullie droom alsnog op een ander moment uit 

Oh nee oleander! Wat verdrietig en veel sterkte! 

Ah Oleander wat vervelend nieuws! Ik weet niet of je dit nog leest, maar hoe gaat het nu met je? 

Mijn voorlopige uitgerekende datum is 21-03, maar wellicht na de eerste echo meer duidelijkheid. Wachten duurt lang..  maar gelukkig niet heel veel last van klachten, eigenlijk alleen 's avonds als ik uitgeput op de bank lig of tijdens de yogalessen. 

Heb mij ook aangemeld voor Moeders voor Moeders, de kan staat klaar om na de zomerstop te beginnen, nog meer die mee doen?

Hier nog steeds pijn, moeheid en bloedverlies.. de verloskundige is op de hoogte en geeft ook aan dat ze niks kunnen doen. Het is allemaal een beetje veel nu, mijn oma is ook nog overleden vannacht. Ik ga jullie verlaten, wens jullie hele fijne zwangerschappen en natuurlijk prachtige, gezonde kindjes toe.

ach oleander wat een narigheid, heel veel sterkte

Gecondoleerd en veel sterkte!

Gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte gewenst 

gecondoleerd en veel sterkte Oleander

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.