Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-08-2014 om 19:06
We verwachten ons tweede kindje begin volgend jaar en zijn druk op zoek naar een naam.
We hebben al heel veel lijsten op internet uitgezocht maar nog niet de naam tegengekomen waar we echt een goed gevoel bij hebben dus kunnen wel wat hulp gebruiken.
Meisjesnamen die we nu hebben: Anna, Elske, Mijntje, Meis, Wies.
Jongensnamen: Hugo, Marten, Wolf.
We zoeken:
Namen in deze stijl.
Nederlands, weinig voorkomend (want de meer voorkomende namen hebben we allang zelf gevonden)
Liefst een beetje uit te spreken in het Spaans vanwege spaanstalige schoonfamilie (dus Mijntje en Hugo vallen echt af ook al vind ik ze prachtig, de rest is nog wel te doen al dan niet helemaal ideaal).
Wie heeft er nog een verrassende naam waar we zelf nog niet aan hadden gedacht?
22-05-2016 om 18:51
MamavanSenH
Toch grappig dat iemand nog met je mee wil denken
En anders bewaar je hem voor nummer 3....
22-05-2016 om 19:57
Ella
Toevallig zei mijn vrouw van de week: als we ooit nog een dochter krijgen wil ik haar Elise noemen. Lijkt toch wat op Ella dus het zit best in de goede richting
Maar die derde komt er niet hoor.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.