Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-06-2009 om 16:46
ik heb geen vraag of zo, ik zit hier alleen met koppijn en een grote harde kogelronde buik en liters vocht in alle ledematen zweet weg te vegen. Ik mag niet klagen, het is een prima zwangerschap geweest, overal last van gehad maar geen serieuze klachten, maar ik ben blij als het straks afgelopen is en ik dit nooit meer hoef te doen
alles is geregeld, het dekentje wat ik aan het breien (ja hormonen doen rare dingen) ben is over een paar dagen ook wel af ook al was het bij nader inzien veel meer werk dan ik had verwacht en is het ding bijna 2 keer zo groot als het hoort te zijn (zal wel aan mijn breitechniek liggen), de baby heeft inmiddels een belachelijk uitgebreide garderobe en dit weekend gaan we de bugaboo in elkaar zetten.
Jeetje nog minder dan 2 weken en dan is ze er, vanaf juni 2005 zijn we bezig geweest en nu is ze er dan bijna. Ze is nu zo groot in mijn buik dat ik duidelijk haar voetjes kan zien als ze beweegt. En toch is het zo surrealistisch, het kan net zo goed een pinguin zijn.
08-07-2009 om 23:28
Alle goeds manda!
en heerlijk he, dat je nu niet in die hitte zit.
Sterkte - en dat jullie hummel voorspoedig mag arriveren!
Tonny