Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2022 om 17:46
Begin november ben ik 2 dagen te laat gestart met de pil. Maar heb ik wel onveilige seks gehad rond 21 november kreeg ik iets bloed ik dacht zelf aan doorbraakbloeding omdat ik net weer aan de pil was begonnen. En 29 november werd ik ongesteld vervolgens ook geen pil meer genomen 27 december positieve uitslag in handen en uit de echo bleek ik toen 9 weken ook termijnecho is niks opgeschoven kan ik er vanuit gaan dat 29 november een menstruatie was of was het een innesteling door dat ik aan de pil was was ik misschien al zwanger? Of zou ik echt pas in december zwanger zijn geraakt ik ben hier gewoon benieuwd naar
20-04-2022 om 00:05
https://www.babytjes.nl/zwangerschapscalculator.html
Deze is iets beter.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.