Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwangerschaptest

Een c streep betekend toch dat de test goed is gegaan?

Peiling

Een test betekend toch bij C dat die goed is gegaan?
19 stemmen
100%
0%

En als je urine troebel is die morgen langs de huisarts brengen voor een test op blaasontsteking.

Ess1288

Ess1288

28-07-2024 om 13:23 Topicstarter

Roos55 schreef op 28-07-2024 om 12:37:

[..]

Bij blaasontsteking

Nee onbetrouwbaar

Ik bedoel je kan wel gewoon zwangerschaptest doen ook al heb je wat troebel urine toch? 

Ess1288 schreef op 28-07-2024 om 13:23:

[..]

Ik bedoel je kan wel gewoon zwangerschaptest doen ook al heb je wat troebel urine toch?

Alsjeblieft bel je dokter dan zal die een test doen voor blaasontsteking en een zwangerschapstest en kan op al je vragen antwoord geven, maar ga er maar vanuit dat je niet zwanger bent

Ess1288 schreef op 28-07-2024 om 13:23:

[..]

Ik bedoel je kan wel gewoon zwangerschaptest doen ook al heb je wat troebel urine toch?

Eiwit in de urine maakt de uitkomsten van een test onbetrouwbaar. Meestal gaat dat volgens mij om vals positief ipv om vals negatief. De kans dat je zwanger bent lijkt me nihil.

Ess1288

Ess1288

28-07-2024 om 13:54 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 28-07-2024 om 13:45:

[..]

Eiwit in de urine maakt de uitkomsten van een test onbetrouwbaar. Meestal gaat dat volgens mij om vals positief ipv om vals negatief. De kans dat je zwanger bent lijkt me nihil.

O top! Dan is het gewoon netatief ind

Ess1288 schreef op 28-07-2024 om 13:54:

[..]

O top! Dan is het gewoon netatief ind

Sorry, ik herhaal mijn advies: ga naar je huisarts ipv hier alleen DIE info op te pikken die jou goed uitkomt. De uitslag van de test is mogelijk onbetrouwbaar ivm mogelijk blaasontsteking.  Je wilt geen zwangerschap. Ga naar de huisarts om zeker te stellen wat je vervolgactie wordt...

TineWinkel schreef op 28-07-2024 om 14:06:

[..]

Sorry, ik herhaal mijn advies: ga naar je huisarts ipv hier alleen DIE info op te pikken die jou goed uitkomt. De uitslag van de test is mogelijk onbetrouwbaar ivm mogelijk blaasontsteking. Je wilt geen zwangerschap. Ga naar de huisarts om zeker te stellen wat je vervolgactie wordt...

Dit 

dan kun je ook goed uitleg vragen rondom pilgebruik, kans op zwangerschap, betrouwbaarheid van de pil bij bepaalde situaties (overgeven en nog andere dingen). 


Het is je onduidelijk waarom je je zoon zorgen maakt als je de pil gewoon slikt en nu 2 weken na de stopweek zit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.