Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Linnie

graag gedaan hoor!!!!

Wil het zo graag voor je!

Mss maak je later hormonen aan he! Ik testen met kruidvat een dag te vroeg positief.

Ik duim me rot! Voor een zeer goed doel!@

liefs mass

Hey linnie

Soms ben je over tijd en heb je maar een heel , heel erg vaag streepje dus testen voor NOD is meer kans op een negatief resultaat, dat eventueel toch nog positief wordt!
Kruip vier dagen onder de wol en test dan , nee grapje he! Volhouden hoor, zolang er geen bleod is , is er hoop!

jenneman

Helaas

Ben gisterenavond zwaar ongi geworden en ik heb nu ZO'N buikpijn. Ben er echt even helemaal klaar mee. Ik had er zo'n goed gevoel over.

Getver!

Balen meis!
Pffff

kus!

``~~~~linnie~~~~

~knuffel van mij~
Bah Bah bah en nog eens BAH!

Ik gun het je toch zo!

liefs mass

Geen onderwerp

Wat K*T zeg met een grote K.Ik had zo'n goede hoop deze keer.
Een dikke knuffel voor jou

Liefs Dieke

Inbraakje therese

Lieve meid, ik kom even gluren of alles goed gaat met je en of er al uitslagen bekend zijn...ik zit hier zooooo te duimen!

Hou vol en weet dat er ver weg in zuid-holland een vriendin voor je duimt en bid dat ook jij snel een wonder mag voelen.

Veel liefs Rian

Gebeld door gyn

Ben net gebeld door de gyn en mijn progesteronniveau was heel gewoon. Nog even doormodderen dus . Ik ben nu ook pas na 11 dagen ongesteld geworden, dus da’s eigenlijk heel netjes. Zul je altijd zien.
Valt me deze ronde wel veel zwaarder. Waarschijnlijk omdat ik deze ronde goede hoop had en ik wat later ongesteld werd. Voelde me zaterdag en zondag echt een beetje depressed. Van man man mogen we stoppen met proberen als het zo’n effect op me heeft, maar dat kan ik nog niet. Wil in ieder geval voor ons dochtertje proberen er alles aan te doen. Ik mag bellen als het in april nog niet is gelukt (1 jaar na mk) voor verder onderzoek. Maar ik weet niet of we dat willen. Ach, da’s pas over een half jaar. Er kan nog veel gebeuren…

H@rtje

H@rtje

16-10-2008 om 11:22

Hoi allemaal

Even weer een berichtje van mijn kant.
Ik heb vanaf het begin van m'n cyclus ovu-testen gebruikt, maar kon m'n eisprong niet echt vinden. Tegen de tijd dat ik m'n menstruatie verwachtte ben ik maar gestopt met de ovu-testen. M'n menstruatie bleef maar uit, dus ik op dag 39 maar een zwangerschapstestje gedaan. Helaas negatief! Vandaag is het dag 44, nog niet ongi, weer getest en het resultaat na een paar minuten was: 2 knalroze strepen! Ik kan het nog niet bevatten!!

H@rtje!

Meid wat lees ik nu? Wat een geweldig nieuws! Proficiat!
Hoe voel je je?

Therese en Dieke, hoe is het met jullie?
X
Linnie

Therese

Therese

21-10-2008 om 10:03

Update & hartje

Hartje wat geweldig dat je weer zwanger bent! Ik las in een ander draadje dat vrienden vinden dat je nogal mat reageert. Ik vind het eigenlijk heel normaal dat je juist nog even voorzichtig bent en je moet doen waar je je goed bij voelt. Wanneer heb je de eerste echo?

Linnie wat ongelooflijk balen dat je ongesteld bent geworden. Het schiet ook echt niet op allemaal. Erg naar, maar ik hoop en wens je heel snel goed nieuws toe!

Dieke hoe is het met jou? Nog last van pijn?

Hier gaat het redelijk. Ik heb de laatste tijd wat last van dipjes. Ik heb het hierboven wat uitgebreider beschreven. Dat iedereen om me heen langzaam zwanger begint te raken van de eerste helpt ook niet echt mee aan mijn gemoedstoestand. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel een beetje jaloers ben als ik de geweldige verhalen hoor van de prachtige echo's en de eerste schopjes. Ik wil dat ook zo graag meemaken! Iedereen doet er ook zo luchtig over alsof het bijna normaal is dat alles goed gaat. Het is zo kwetsbaar en groot wonder. Waarom beseffen mensen dat niet?

Therese

Hey meis, bedankt voor je felicitatie hieronder
Ik kom je een beetje een hart onder de riem steken! het gaat bij jou ook lukken hoor!!! Echt waar! Ik snap je ze, op den duur zie je alleen maar zwangeren en baby's om je heen en bij iedereen lijkt het goed te gaan. En tja mensen die er zo luchtig over doen, die hebben niet meegemaakt wat zovelen onder ons al meegemaakt hebben.
Dikke knuffel hoor!

H@rtje

Meid wat onwijs leuk gefeliciteerd! Voel je,je goed?Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs Dieke

Therese

Lieve meid heel begrijpelijk hoor dat je,je zo voelt.
Stort je hart hier lekker uit er zijn genoeg mensen die je begrijpen hier op het forum.Dikke knuffel voor jou.

Veel mensen om mij heen zeggen zo dan neem ik over een jaar of wat een kind.Dan zeg ik altijd ,ik hoop dat het je gegund is want een kind neem je niet je mag blij zijn als je er 1 krijgt.Dan kijken ze me toch een partij glazig aan.vaak beseffen ze niet dat het zo'n groot wonder is. Beetje warig verhaal hopelijk begrijp je wat ik bedoel....

x Dieke

Hoe het hier gaat

Ik heb nu geen pijn meer JIPPIE! Doe nog steeds voorzichtig aan.Op mijn werk gaat het ook goed ben wel heel erg moe als ik klaar ben. Ga bewust ook met de tram naar mijn werk en niet op de fiets om mijn krachten te sparen.

Van de week zag ik twee leidsters op het dagverblijf van mijn kids met een 20 weken zwangere buik.Daar ben ik toch meer van slag van als ik dacht.(Ik had nu 13 weken geweest)Een collega had vorige week haar zoontje van 4 maanden bij zich (kwam onverwachts langs)dat doet zeer daar schrik ik dan weer van dat het zo gevoelig ligt. Het gaat met ups en downs.

Wel weer bezig voor een beeb. Ik was volgens mijn berekening afgelopen maandag op zijn vruchtbaarst.(de helft van 28 dagen)Mijn kids waren het weekend aan het spugen dus weinig zin in seks na al die gebroken nachten.Zaterdag wel geklust maar dat was wat te vroeg dus deze maand ben ik zeker niet zwanger.Weet ook totaal niet wanneer mijn eisprong is ,wel de zwanger worden pillen van de etos gehaald.

Liefs Dieke

H@rtje

H@rtje

23-10-2008 om 12:01

Even bijkletsen...

hoi allemaal,

ik wil even zeggen dat ik jullie reacties erg waardeer! Ik weet als geen ander dat het heel moeilijk is om zo'n ik-ben-zwanger-bericht te verwerken! Je hebt dat echt zo'n gevoel van, waarom zij wel en ik nog niet. Ik voelde me dan altijd erg leeg op zo'n moment (letterlijk en figuurlijk).
Ik hoop zo van harte dat jullie het ook binnenkort kunnen zeggen!! Ik duim en bid voor jullie.
Met mij gaat het wel goed, ik moet nog erg aan het idee wennen, kan er nog niet zo van genieten. Ik voel me niet zwanger, ben niet moe en niet misselijk. Heb alleen last van m'n borsten. A.s. dinsdag krijg ik een echo, ik zie er erg tegenop. Het hele scenario van de vorige echo's en miskraam maalt regelmatig door m'n hoofd. Ik ben vanaf m'n menstruatie gerekend nu 8 weken zwanger, maar ik ga er vanuit dat ik 6 weken zwanger ben omdat ik een erg late eisprong heb. Maar de echo zal het uitwijzen.
Meiden, sterkte!
Groetsels H@rtje.

****lijstje 27 oktober 2008****

** NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod ongeveer 8 oktober.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD 4 november

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Meiden waar zijn jullie?

Heb het lijstje een beetje aangepast.De al bevallen zwangere heb ik eraf gehaald(als het niet goed is hoor ik het wel)vond het een beetje deprimerend dat de zwangere lijst langer is dan de niet zwangere.

Theresse en Linnie hoe is het? Beetje stil hier.

Liefs Dieke

H@rtje

Lief dat je zo aan ons denkt.Je hebt ook het nodige meegemaakt,ik gun het je van harte hoor.

Morgen je echo spannend zeg ik ga voor je duimen dat het goed is.Laat je het nog even weten?

Liefs Dieke

********lijstje 27/10/2008*********

** NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod ongeveer 8 oktober.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD 4 november

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Jenneman(30),2 kinderen (8j en 3j),4 MK's( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en nu terug zwanger, eerste echo was goed, hartje klopt!!! Uitgerekend 15 juni 2008.

Therese

Therese

28-10-2008 om 10:13

Meiden

Hoe is het met iedereen? Bedankt voor alle lieve woorden. Het doet me goed! Het blijft toch moeilijk om er in je omgang over te praten. Mensen verwachten dat het nu wel weer klaar is en voor mij gevoel begint nu pas het afsluiten van alles. Nu er tijd en ruimte in mijn leven is. Afgelopen weekend zijn we met zijn tweetjes en hond naar Vlieland geweest. Lekker uitwaaien langs het strand. Dat heeft zeker wonderen gedaan. ik ben weer wat positiever gestemd en heb het vertrouwen dat onze wens voor een kleintje zeker gaat uitkomen.

@hartje vandaag je echo toch? Oooh wat spannend moet dat voor je zijn. Ik zal vandaag aan je denken en voor je duimen en hopelijk is er mooi klein wondertje te zien.

@Dieke wie weet maak je toch nog een kans. Zaadjes leven ongeveer 48 uur en dit kan zelfs uitlopen tot een week! Als je twee dagen voor je eisprong geklusd hebt, maak je best nog wel een goede kans. Ik zal voor je duimen!

@ Linnie hoe is het met jou? Zie je het allemaal nog een beetje zitten?

@jenneman. Je staat prachtig op het lijstje!

Therese

Therese

28-10-2008 om 10:15

*** lijstje 28 oktober 2008 ***

** NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod in de eerste dagen van november.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 15-9. 23-9 afspraak in z'huis i.v.m. te korte luteale fase.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD 4 november

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Jenneman(30),2 kinderen (8j en 3j),4 MK's( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en nu terug zwanger, eerste echo was goed, hartje klopt!!! Uitgerekend 15 juni 2008.

Ik leef ook nog hoor

He meiden,

Ik ben er nog hoor. Had alleen de afgelopen paar weken weinig zin om me met zwanger worden bezig te houden. Ei bleek deze maand voor mijn doen vroeg (dag 14 ipv 17) en thank god hadden we toevallen op dag 13 geklust dus niet helemaal verloren .

Verder gaat het wel weer. Zit weer in mijn relativerende fase, die heb ik zo af en toe en dan kan ik het probleem redelijk moeiteloos van me af laten glijden.

Ik hoop dat jullie de komende dagen goed nieuws hebben meiden! Mijn NOD is in ieder geval 6-11. Ik zal het even aanpassen in het lijstje.

Doeiiiii
Linda

Lijstje 28-10

** NOD **

Therese (26);1e kindje, bezig sinds nov. '07; een MA (10wk), een MK (5wk) en laatste zwangerschap twee kleintjes. Eentje in de baarmoeder MK (7,5 wk) en de ander BBZ (11wk). Wacht nog op uitslag van het chromosomenonderzoek. Blijkt een b12-opnamestoornis te hebben. Nod in de eerste dagen van november.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 6-11. Onderzoek naar progesteronverhoging was goed. Stijgt voldoende na eisprong.

Dieke(34) 2 zoontjes 1 van 3 en 1 van 1. bezig sinds mei 2008 voor 3e kindje. miskraam sept 2007 en 4 sept 2008 geopereerd aan buiten baarmoederlijke zwangerschap waarbij rechter eileider is verwijderd. NOD 4 november

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Cc'tje(31), 2 kinderen, 6 miskramen, 2 EUG's. Uitgerekend 13 april 2009

Jenneman(30),2 kinderen (8j en 3j),4 MK's( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en nu terug zwanger, eerste echo was goed, hartje klopt!!! Uitgerekend 15 juni 2008.

H@rtje

H@rtje

28-10-2008 om 20:39

Uitslag echo...

Ik ben voor een echo geweest, na lang turen dacht de vk toch hartslag te zien. Het vruchtzakje is ongeveer 2 mm klein. Ik ben nu 6 weken zwanger, over 2 weken krijg ik een nieuwe echo. Zo ging het toen ik zwanger was van de miskraam ook!
Wat duurt 2 weken toch ontzettend lang!!!! Moet maar veel afleiding gaan zoeken!

Therese

Therese

29-10-2008 om 10:44

Hartje en linnie

Oh hartje wat een vreselijke twee weken ga je tegemoet. Ik ga zo keihard voor je duimen dat alles goed zit. Is er een kans dat je je misrekend hebt in je eisprong? Ik heb weleens gelezen dat 6 weken echt een grensgeval is of je wel of niet een hartje ziet kloppen. Ik ga echt keihard voor je duimen dat het allemaal goed gaat!!!

Linnie erg herkenbaar de relativeringsfases. Bij mij worden ze afgewisseld met ik vind mezelf zo zieligfases . Relativeren is denk ik de beste manier om ermee om te gaan, maar een flinke huilbui op zijn tijd kan af en toe ook heerlijk zijn. Dan schrijf je hier maar lekker van je af en geven wij je een flinke oppepper!

Ik heb mijn nod vanaf aankomend weekend. Ik weet het niet precies, omdat ik te weinig ovulatietesten in huis had. Ik heb in ieder geval deze keer geen last gehad van die belachelijke ovulatiepijnen van de laatste twee keren. Dat is in ieder geval goed nieuws (relativeren!).

Liefs Therese

H@rtje

H@rtje

31-10-2008 om 01:09

Therese

Hoi Therese,
jij kan de dagen ook wel vooruit duwen nu je nod in aantocht is of niet? Nou meid, ik duw lekker met je mee tegen die dagen!
Fijn dat je geen pijn gehad hebt, je lichaam hersteld en maakt zich sterk voor een zwangerschap, zullen we maar denken. Ik hoop dat het deze maand raak is!
Wat mijn eisprong betreft, ik heb tot dag 27 ovu-testen gebruikt en dacht toen: laat maar ik word toch over een paar dagen ongi. Maar mijn eisprong is waarschijnlijk rond dag 28 of 29 geweest. Nooit zó laat gehad, maar uitgerekend nu wel.
Hé sterkte de komende dagen!
Liefs van mij!

Allemaal

H@rtje,

Meid wat een vreselijke 2 weken ga jij tegemoet zeg. Ohhh ik ken je gevoel zo goed.
Mijn duimen draaien overuren voor je. Dikke knuffel voor jou. Wanneer precies heb je de echo?

Linnie relativeren is soms goed maar zoals Theresse al zegt een flinke huilbui of je hier afreageren kan ook goed zijn. Linnie jou nod is ook bijna. Lijkt me leuk als we met zijn drieën naar het juli draadje verhuizen en daar ook blijven goed idee toch

Theresse voor jou ook al zo spannend ook voor jou ga ik duimen. Als iemand het verdiend ben jij het je wacht al zo lang. Fijn dat je nu geen pijn had wie weet is dit een goed teken.

Gisteren was ik met mijn jongste zoontje in het ziekenhuis, ze denken dat hij astma heeft. Hij moest bloed laten prikken en dan loop je langs de afdeling van de gyn. Nou al
die bollen buiken vond ik wel even slikken zeg. Nou heb ik al twee kindjes kan je nagaan hoe jullie je moeten voelen.

Nu nog even iets raars, nou was ik van overtuigd niet zwanger te zijn maar daar begin ik aan te twijfelen. Dinsdag had ik ineens last van mijn enen borst en dat wordt met de dag erger nu al twee borsten waar ik last van heb. Ik ruik ook weer op scherp iets wat ik normaal absoluut niet doe. Vindt het zo vreemd 4 nov is pas mijn nod dan kun je toch niet al zo snel symptomen hebben...
Heb nog wel even gekeken wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn, kon het niet laten en bizar of niet dat is 1 dag later dan ik bij mijn jongste was uitgerekend en mijn laatste nod ook 1 dag later als in 2006. na mijn miskraam in 2006 ben ik ook maar 1x ongesteld geweest en toen gelijk zwanger

Ik stop maar even mijn kop in het zand en ben lekker nerveus en mezelf gek aan het maken
.

Liefs Dieke

femmetje

femmetje

31-10-2008 om 11:01

Inbraakje dieke

Wow wat spannend hoor!!
Duim voor je!!!!!!!!!

Therese

Therese

31-10-2008 om 18:36

Uhhh..

Ik heb een positieve test, uh heb er zelfs twee, omdat ik de eerste niet vertrouwde?! Meiden het duimen van jullie heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Ben eerlijk gezegd een beetje overdonderd, want had het helemaal niet verwacht. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is, omdat mijn ovulatietesten te vroeg op waren. Op zijn vroegst morgen denk ik en op zijn laatst woensdag pas. Ik hou nog even een slag om de arm en eerst maar eens afwachten of ik niet alsnog ongesteld ga worden. Je weet het maar nooit met dat lijf van mij.

Nou, ik ga keihard mijn duimpjes voor jullie en mezelf laten draaien. Ik ben nog steeds voor een positieve opheffing van dit draadje! Dieke het klinkt bij jou ook veelbelovend! Hartje dank je voor je lieve berichtje.

Linnie hoe is het met jou?

Liefs therese

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.