Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Test na ovitrelle

hey iedereen, 
Op 1 juli heb ik mijn ovitrelle spuit gekregen om 15u45 (ongeveer) mijn vriend vroeg zich af of wij zaterdag 13 juli al een testje konden doen? Mijn gynaecoloog is nu niet beschikbaar daarmee dat ik het hier eens vraag  

Ik lees dat tot 10 dagen na de injectie een vals-positieve test mogelijk is. Dus ik zou voor de zekerheid nog even wachten. Is je cyclus normaal gesproken regelmatig? Dan kun je testen vanaf de dag dat je normaal ongesteld zou worden. Dat zou dus gemiddeld genomen 14 dagen na de eisprong zijn, eisprong na Otrivelle is na 1 - 2 dagen. Ik zou dan dus wachten tot 14 + 2 + 1 (dag van injectie) = 17 juli.

Wat engeltje schrijft.
(Anders maak je jezelf misschien gek met een vals-positieve test).

Mom2707

Mom2707

12-07-2024 om 14:46 Topicstarter

Engeltje schreef op 12-07-2024 om 12:25:

Ik lees dat tot 10 dagen na de injectie een vals-positieve test mogelijk is. Dus ik zou voor de zekerheid nog even wachten. Is je cyclus normaal gesproken regelmatig? Dan kun je testen vanaf de dag dat je normaal ongesteld zou worden. Dat zou dus gemiddeld genomen 14 dagen na de eisprong zijn, eisprong na Otrivelle is na 1 - 2 dagen. Ik zou dan dus wachten tot 14 + 2 + 1 (dag van injectie) = 17 juli.

Bedankt voor je tip! Nee mijn cyclus is niet regelmatig. Ik heb 5 dagen letrozole moeten nemen tot en met 24 juni en dan 1 week erna de spuit. 

Lijkt me heel spannend dat afwachten, hoop op goed nieuws voor jullie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.