Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-06-2023 om 20:23
Ondertussen 24 weken zwanger van ons tweede meisje. Naam van de eerste ging op zich vrij soepel. Maar nu hebben we veel moeite met het verzinnen van de naam voor ons tweede meisje.
De naam van iemand die heel kort bij ons staat vind ik oprecht een hele leuke naam. Man twijfelt of het niet gek is.
Zouden jullie je hierdoor laten tegenhouden?
Inspiratie voor namen met 3/4 letters zijn altijd welkom trouwens.
18-07-2023 om 12:26
Ik vind Zita overigens wel een mooie naam, al vind ik hem met een S nog iets mooier. Sita.
18-07-2023 om 12:28
wil40 schreef op 18-07-2023 om 12:24:
[..]
Waarom krijgen we de link naar een restaurant? Ik dacht dat het naar de betekenis vd naam zou zijn.
Omdat ik eraan moest denken. Ik geloof niet dat er echt een betekenis achter zit. Kwam die in ieder geval niet tegen.
18-07-2023 om 19:48
Wij zijn eruit trouwens, wilde ik even met jullie delen. Het wordt niet de naam van de vriendin, maar de andere favoriet. Ik kijk er al naar uit om ons meisje echt te introduceren met deze naam
21-09-2023 om 14:53
Onze dochters heten Elsa, Feliz en Laure.
Wij vonden Inez of Ines ook een hele leuke naam, maar zo heet een vriendin ook.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.