Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iui - ivf - icsi draadje

merry, ik duim ik duim ik duim, ik hoop dat het gelukt is en je nu of zo meteen dolgelukkig op je werk zit.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

01-03-2009 om 11:34 Topicstarter

alles was goed, er is wel een stip op het hartje gezien maar dat had verder geen betekenis en de placenta ligt waarschijnlijk voor de uitgang, maar het werd toch al een geplande keizersnede. Iedereen had het voorgevoel dat het een jongetje zou worden, maar dochter vond het meteen erg leuk, nog 18 weken en dan wordt ze geboren. Als iemand nog een mooie franse naam weet dan horen we het graag

liora

liora

01-03-2009 om 13:22

Naam

Ik vind Bernice altijd een mooie naam.

Lean1

Lean1

01-03-2009 om 14:03

Manda

fijn dat het vlekje niets bleek te zijn! Een meisje, dus 2 dochters, wat een rijkdom!

Gefeliciteerd, en de tijd gaat hard, al over de helft.

Lean

angel3

angel3

01-03-2009 om 14:28

Manda naam ot

gefelici manda en spannend voor de rest.... Ik lees zo af en toe mee.
Wat vind je van Fleur of Amelie?

houtsnip

houtsnip

01-03-2009 om 14:49

Feest gaat niet door

Na een paar dagen veel bloed en positieve testen, en dus een hoop verwarring, is het nu duidelijk: ik ben niet meer zwanger. Ik was al bang toen het eerste spoortje bloed zich aandiende, dat is bij mij nl nooit positief. Ben nog in de weer geweest met extra progesteron, maar dat mocht ook niet baten. Mijn luteale fase 'houdt' gewoon niet, zoveel is nu wel duidelijk. Geen probleem om zwanger te worden, wel om het te blijven.
Gek genoeg ben ik niet heel erg van de kaart, wel 's ochtends een ieniemienie beetje huilerig maar dat verdwijnt vrij snel weer. Ik heb trouwens heel veel respect voor stellen die dit traject in gaan en geen kind hebben. Man, voor mijn gevoel scheelt het de wereld dat er al een kind van ons tweetjes is. Op naar de cryo en op jacht naar informatie over het versterken van de luteale fase.
Merry en Hedda: ik volg jullie en ik duim heel hard!
Manda: een meisje! Geweldig, wat leuk (jongetjes zijn ook leuk natuurlijk. Twee zusjes, het heeft voor mij altijd iets magisch, zo hecht het kan zijn).
Liefs,
houtsnip

Manda Rijn

Manda Rijn

01-03-2009 om 15:00 Topicstarter

Nee!

wat vreselijk Houtsnip en dat na ivf ! Wat wreed ik vind het zo oneerlijk. En heb je al vaker een vroege miskraam gehad ? Ik heb het 2 keer gehad en toch bij 4e zwangerschap (deze) is alles goed gegaan.

Och jee houtsnip

wat ontzettend jammer, ik had het je zo gegund. wees sterk! ik hoop voor je dat de cryo goed ontdooit en dat die terug geplaatst kan worden.
bedankt voor het respect hihi wij zijn één van die stellen die zonder kinderen dit traject in zijn gegaan.
ik lig nu al twee dagen eigenlijk wat op de bank, ik heb zo'n zere buik van de behandeling. heb vanochtend wel gewerkt (ja ja op zondag) maar het ging niet heel fijn. dus ben weer op de bank gekropen met een dekentje. als het morgen nog zo zeer doet ga ik maar even bellen met de kliniek.
ooh als deze poging niet lukt, gaan we door met een keer ivf.
hedda hoe voel jij je??
liefs merry

Houtsnip

Zelf ben je er alweer een klein beetje overheen, maar wat een teleurstelling. Ik ken je niet maar hoopte het toch zo voor je. Veel sterkte!
Korina

Manda (ot)

Gaaf joh, een tweede dochter. Ik dacht laatst aan Eloise voor een meisje voor jou .

Voor de rest misschien Fabienne, Lucienne, Charlotte, Sophie.

Bah overstimulatie

ben vanochtend bij mijn arts geweest, nadat ik het hele weekend op de bank heb gelegen met een zere buik, waar ik al bang voor was...overstimulatie. moet nu op bed/bank liggen, rustig aan doen. morgen weer naar de arts voor echo. bah ik baal,ik heb gister ochtend wel gewerkt maar dat het lekker ging...niet echt dus.
nou ja niks aan te doen, ja rustig aan doen, en dat kan ik erg slecht bah ik baal.
liefs merry

Lean1

Lean1

02-03-2009 om 16:56

Houtsnip

wat ontzettend naar, maar wat klink je sterk!

Ik hoop dat de cryo een wondertje wordt voor jullie.

((((houtsnip)))

Lean

Hedda

Hedda

02-03-2009 om 17:39

Mandarijn

Wat geweldig nog een meisje. Wat heerlijk.

Hedda

Hedda

Hedda

02-03-2009 om 17:42

Houtsnip

Getsie! Wat ontzettend shittie en vooral omdat je toch even een moment van hoop had. Wat ontzettend naar voor jullie. Hopelijk brengt de cryo meer geluk en blijft dat vastzitten.

Hedda

Hedda

Hedda

02-03-2009 om 17:43

Lean

Hoe gaat het verder met jou?

Hedda

Hedda

02-03-2009 om 17:46

Merry

Jeetje Merry. Hoe kan dat nou opeens? Kan het verder geen kwaad voor deze poging? Ik ken het niet overstimulatie. Heel veel sterkte meid.

Ja wie weet hebben we elkaar ontmoet. Ik heb wel met een aantal stellen gekletst maar niet met jou dat weet ik haast wel zeker anders had ik het geweten

Hedda

Hedda

02-03-2009 om 17:50

Kijkoperatie

Na deze poging mag dit mislukken gaan we een kijkoperatie doen in de buik en de baarmoeder. Om alles uit te sluiten, advies van de dokter. Hij verbaasd zich er over dat alles er zo mooi uit ziet maar het toch maar niet wil lukken. Ik zie daar wel een beetje tegenop omdat ik bang ben dat er van alles kan zijn.

Gelukkig voel ik me verder goed.
Last van de boezem maar dat komt volgens mij door de pregnyl.

Hedda

och jee een eventuele operatie, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, als je echt wat zou mankeren en je hebt pijn dan wil je wel geopereerd worden, maar zo liever niet. ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn.
wat betreft de overstimulatie, ooh man wat voel ik me kl*#te. alles is opgezet daar binnen kan mijn broek haast niet meer vast hebben.
liefs merry

Hedda

Hedda

03-03-2009 om 13:39

Merry

Hoe moeilijk misschien maar rustig aan doen hoor. Ga maar lekker dvdtjes kijken of op youtube ANTM laatste seizoen. Lekker relaxed.

Sterkte en ik hoop dat het gauw beter wordt.

Merry en hedda

Hoi,
Ik probeer jullie te volgen, spannend. Weet niet precies waar jullie inzitten, allebei IVF? En Merry, gaat het nu allemaal wel door, met die overstimulatie? Hoe lang duren jullie wachtweken nog? Ik mag zelf nog wachten tot vrijdag de 13e, al weet ik het waarschijnlijk wel eerder. Deze week gaat nog, volgende week wordt niet de leukste week van de maand, weet ik inmiddels van mezelf. We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje. Veel sterkte, ik leef met jullie mee en hoop dat we allemaal goed nieuws te melden hebben binnenkort...
Groetjes, Korina

Korina

hedda en ik zitten allebei in de iui. heel toevallig hebben we op de zelfde dagen inseminatie gehad, in de zelfde kliniek, maar kennen elkaar niet persoonlijk hahah, wel grappig als je in de wachtruimte zit, en dan maar denken zou dat hedda zijn?? maar als we elkaar tegen waren gekomen hadden we het wel geweten.
mijn poging is niet mislukt door de overstimulatie, het maakt niks uit met de kansen om zwanger te worden, gelukkig!!!
de tiende mag ik bloed laten testen, dus ik moet ook nog even. maar zit hier nu met vervelende klachten dus denk er weinig aan, nu moet ik ook zeggen dat de eerste week niet zo moeilijk is, de tweede is vreselijk.
ben jij ook met een behandeling bezig??
sterkte met wachten, en ik hoop dat we allemaal mooi nieuws hebben.
liefs merry

Lean1

Lean1

05-03-2009 om 09:21

Hoe het hier is

we hebben het gesprek voor nog een poging weer geopend met elkaar. Waar het op neer komt is dat we allebei heel graag nog een kindje zouden willen maar ook dat we alle 2 heel bang zijn.
Wat doet een poging allemaal met mijn lijf, gaat mijn rug het houden met al die hormonen. Wat als het lukt, kan mijn lijf een zwangerschap dragen en wat zijn daar dan de gevolgen van.... Nu hebben we een heel leuk gezond kind en begin ik net na alle ellende van de hernia weer wat op te krabbelen. Ik heb nog steeds met grote regelmaat last van mijn rug. zeker als ik ongesteld word. Vorige keer met die hormonen werd de pijn heel erg, daar zijn we allebei heel bang voor. Daarnaast ben ik 41 dus de kans dat het zou lukken is heel klein. Moeten we dat dan nog wel doen want wat betekend dat voor ons. Ik wil niet weer in een rolstoel terecht komen.
Het is zo moeilijk, want de wens is wel groot.....
Voorlopig zijn we er nog niet uit, dat is wel duidelijk, maar dit is wel het laatste jaar dat we een kansje hebben.

Ook wij zouden heel graag een spontaan wondertje hebben zoals Sannie, dan hoeven we geen besluit te nemen. Maar die kans is eigenlijk niet aanwezig, dan zou het allang gebeurd zijn.
Bahbahbah!!

Lean

Manda Rijn

Manda Rijn

06-03-2009 om 09:31 Topicstarter

Moeilijk lean

oh die afwegingen, hoe lang zal je moeten revalideren als je bevallen bent eigenlijk (gesteld dat het lukt) ?

Manda Rijn

Manda Rijn

06-03-2009 om 09:33 Topicstarter

Korina hedda merry

we duimen weer hard mee, ik straal mijn zwangere vibes jullie kant op !

Hedda

Hedda

06-03-2009 om 09:42

De hele week ook al last van mijn buik, soort kramp een soort van ongesteldheid gevoel wat opkomt. Ik heb geen dikke buik zou het ook komen van de 10 eitjes?
Voel je een inesteling ook en zal dat nu al wel zijn? Langzaam word ik al weer parra... Haha.

Merry hoe gaat het nu met je?

Moeilijk Lean die keus, niet makkelijk omdat het zo een aanslag is op je lichaam.

Dank je voor je goeie vibes Mandarijn. Heerlijk dat mensen zo met je meeleven.

Zet hem op alle dames in de wachtrij!
Fijn weekend allemaal.

Iedereen

lean wat sta je voor moeilijke keuzes, je gevoel en je verstand en je gezondheid pfff ik hoop voor je dat je een juiste keuze kan maken, denk aan je.

hedda, geen idee of je de innesteling kan voelen?? al 6 jaar bezig maar geen idee of je een innesteling kan voelen het is toch wat hahah
kan je het nog wat volhouden, of branden de testen alweer in de kast?? we zijn alweer een week onderweg meid, nog even volhouden voor ons.
hier nog steeds overstimulatie, ben gisteren weer voor echo geweest, nu was links wat afgezakt, maar de rechterkant was weer groter geworden. ooh ik voel me niet echt fit, ben snel misselijk (vooral als ik wat doe) steken in mijn onderbuik, broek kan nog maar net dicht. maandag weer voor echo, en dan maar weer verder kijken.
meiden ik wens jullie sterkte in de wachtweken, laat het voor ons allemaal lukken!!!!.
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

06-03-2009 om 10:04 Topicstarter

Innesteling

kan je volgens mij niet voelen. Enige wat je kan merken is innestelingsbloed. Bij de 1e had ik dat, helder rood bloed verlies 2 dagen maar dan een beetje niet zoals bij je menstr.

Bij de 2e zwangerschap (eindigde heel snel) ook niets gemerkt.

En nu bij de 3e ook helemaal niets gemerkt terwijl ik echt constant lette op aanwijzingen

Innesteling voelen

Bij mijn tweede zwangerschap werd ik 8 dagen na de eisprong (via ovulatietesten bijgehouden) op een avond ineens hondsberoerd en kreeg ik flinke buikpijn. Alsof ik binnen een uur zwaar ongesteld zou worden en de sluizen zouden doorbreken, zo voelde het. Na een paracetamol zakte het weer af. Die week erna af en toe wat steekjes in mijn liezen, en het gevoel alsof k gewoon ongesteld zou worden. Niet dus
Ik denk dat ik bij deze zwangerschap de innesteling heb gevoeld. Een prima zwangerschap gehad maar met een heel druk kind in de buik en een korte maar heftige bevalling. Nu is mijn zoon (inmiddels 5) nog af en toe heftig. Dat begon dus al bij de innesteling
Bij mijn eerste en derde kind overigen nergens last van gehad.

Hedda

hoe is het??? hou je het nog vol???
ik wordt langzamerhand alweer gek. kan niet wachten.
heb je al stiekum getest??? ik ga netjes afwachten op mijn bloedonderzoek, al is het heeeeeeel moeilijk.
ik lig nog steeds met overstimulatie op de bank, het gaat wel wat beter, maar heb veel steken in mijn onderbuik en ben elke keer erg misselijk, vooral als ik opsta en wat ga doen (douchen, beetje rond lopen enz)morgen weer voor controle echo.
nou meid ik wens je sterkte
liefs merry

Merry

Balen joh dat je zo'n last hebt van die overstimulatie. Ik dacht dat jullie IVF ofzo deden, je had het over 'flush', wat is dat dan? Ik ben ook met IUI bezig, derde poging. Ruim vier jaar hopend op een kind inmiddels. Je mag dinsdag een bloedtest, spannend joh. Ik zal in de loop van deze week wel meer weten. Bungel tussen hoop en vrees.. maar je kent het. Inderdaad, die eerste week gaat nog, de komende week wordt moeilijk. Veel sterkte, ik leef met je mee!
Groetjes, Korina

Hedda

Hoe is het nu met je buik en je tien eitjes...? Tjonge, daar zou er toch wel ééntje tussen moeten zitten... zou je denken. Waarom ben jij zo'n 'hopeloos geval' zoals je schreef, dat ze bij jou met tien eitjes wel doorgaan? Wanneer weet jij meer? Veel sterkte met wachten, ik denk aan je.
Groetjes, Korina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.