Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Eerst positief dan negatief ! Zwanger of niet ?

Hoi bij deze heb ik toch wel eventjes raad nodig nu gistere morgend heb ik een zwangerschapstest gedaan en was positief maar wel een lichtje streepje ( kruitvat ) nu heb ik voor zekerheid nog geen gaan hale gisteren met gevolg die was negatief doe ik nog eene en die was wel positief dus ik bel let dokter en maak een afspraakje heb ik vandaag naar toe geweest en volgens hem is het ook negatief in mijn bloed te zien maar toch blijven mijn testen positief enkel de duurder is en blijft negatief ! Heb nu al 2 Kids en dit heb ik nog nooit meegemaakt wat of wie moet ik geloven en wat kan ik doen ?? Ik denk da het nog heel prul is da het daarom nog onverschillig is !?? Wie kan me raad geve of helpen aub ?? Ik lief met een grote onzekerheid nu groetjes

Katniss

Katniss

30-08-2014 om 21:04

Kruidvat

De 'lichte' streepjes van de Kruidvattest zijn indroogstreepjes. Ik zou nog even afwachten tot je echt over tijd bent en dan een digitale test doen. Is die negatief dan ben je echt niet zwanger.

Amanda

Amanda

30-08-2014 om 21:09 Topicstarter

Kruitvat

Ja meestal vertrouw ik op die van kruitvat zo heb ik ontdekt van mijn ander 2 zwangerschappen .. En raren van al is hij blijft positief elke test da ik doe van ( kruitvat ) heb er in totaal 3 gedaan en alle drie positief een licht streepje ! Enkel bij de digitalen stat hij negatief ( een minnetje ) .. Ik moet normaal pas over weekje mijn maandstonden krijgen . Weet is veel te vroeg voor een test te doen maar inderdaad meschien toch beter nog wachten en weer testen rond de periode van maandstonden dan ? Groetjes

Katniss

Katniss

30-08-2014 om 21:13

Heel licht streepje

Ik had een heel licht streepje waarin je ook dunne verticale lijntjes zag. In mijn geval was een zwangerschap niet de bedoeling dus ik was erg blij dat de andere test negatief was.

Amanda

Amanda

30-08-2014 om 21:22 Topicstarter

Zwanger

Wel bij mij is het ook niet echt de bedoeling om terug zwanger te worden ben nog te jong voor een derde mijn jongste is nu nog maar net 1 jaar geworde in juli en mijne oudste is 3 jaar ben zelf nog maar 21 en wil nog niet direct een derde . Daarom dat ik wat angstig loop en hoop dat hij negatief is en zal blijven en mijn maandstonden gewoon door krijg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.