Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Erectie mannen 40+


Carpediemo schreef op 06-04-2024 om 14:56:

@Ruud. Complimenten met het gebruik van de kwalificatie “Zeester”. Fascinerend hoe een volledig onschuldig begrip mensen aanleiding geeft om er op in te zoomen. Het gaat voor velen kennelijk niet over de relevante inhoud maar de symboliek die de ander (in dit geval jij met je “zeester” oproept. Kun je de reacties voorstellen wanneer je de typering “kwal” had gebezigd!? Van slappe erecties verwordt het hier toch niet tot “slap lullen”!

Ach, de reacties kwamen niet zozeer op de eeuwenoude uitdrukking “zeester”, maar meer om de combinatie en van wie het zei

Niet zo serieus te nemen dus, maar hij zal vast blij zijn met jouw complimenten als zijn zoveelste ban is afgelopen 

MRI

MRI

06-04-2024 om 15:58

Carpediemo schreef op 06-04-2024 om 14:14:

We kennen bijna allen bepaalde anekdotes van de vriendin die kickte op die knappe kerel totdat hij zijn broek liet zakken en er niets te zien was… 

Goh ik ken veel vrouwen en heb veel vriendinnen maar ik heb dit nou werkelijk nog nooit een vrouw horen vertellen

@Roodvruchtje:

De uitdrukking "zeester" verwijst naar een dierkundig begrip. Ik citeer: “Een zeester is een schijfvormig stekelhuidig diertje met 5 armen dat in de zee leeft en voornamelijk schaaldieren eet.”

Het eeuwenoude heeft in dit verband geen enkele toevoegende of inhoudelijke relevantie! 

Excuses want ik bezondig mij ook aan deelname tot prietpraat! ☺️

carpediemo, je mist duidelijk mijn punt, maar laat gaan….lekker boeiend ook 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.