Over het forum Over het forum

Over het forum

Op zoek naar Evelien

Beste lezers van dit forum,
Ik ben op zoek naar een gebruikster hier met de naam Evelien, die in 2023/2014 in ieder geval nog gepost heeft. Op haar naam klikken levert niets op. 
Is er een manier om haar hier nog te vinden, als de recentelijk nog meegedaan heeft op het forum?
Bedankt voor het meedenken!

Puinhoop

Puinhoop

20-08-2023 om 22:02 Topicstarter

Excuus, tikfout: 2013/2014.

het kan zijn dat ik het ben, ik heb onder de naam Evelien gepost. Als je zegt waar het over gaat, dan kan ik misschien bedenken of ik het was. 

Puinhoop

Puinhoop

04-09-2023 om 19:35 Topicstarter

Beste Annaniem, 

Bedankt voor je reactie. 
Een aantal weken geleden heb ik op dit forum gezocht, waarschijnlijk onder de zoeker 'narcisme', naar ervaringen hiermee. Daarbij moet ik ook op een groepsgesprek met jou gestuit zijn. Dat moet ik in mijn zgn. 'favorieten' hebben opgeslagen, maar die kan ik helaas momenteel niet vinden   (Ik kan niet eens vinden waar je uberhaupt je bewaarde onderwerpen kunt terugvinden). Dat spijt me erg, want ik had je graag specifieker verteld hoe de titel van dat onderwerp destijds luidde.

Desondanks, als dit onderwerp bij jou geen enkel herkenningspunt biedt, ben ik bang dat je niet de Evelien bent die ik bedoel. Dan toch hartelijk bedankt voor je handreiking.

Puinhoop

Puinhoop

04-09-2023 om 19:49 Topicstarter

"Hoe zouden jullie hiermee omgaan? (Graag tips)

Mijn man en ik zijn al lang bij elkaar (> 20 jr, kinderen inmiddels in groep 8 en begin VO) en de laatste jaren loopt ons huwelijk niet geweldig. Een van de problemen is dat hij het echt niet kan vinden met mijn ouders."

Annaniem, ik heb het gevonden! Dit was het begin van de openingspost van Evelien.

beste Puinhoop, sorry, dat ben ik niet geweest. Ben je echt op zoek naar haar of naar iets uit dat onderwerp? Succes met verder zoeken. 

Puinhoop

Puinhoop

10-09-2023 om 22:31 Topicstarter

Dank je wel, Annaniem, inmiddels heeft de Evelien die ik zocht al gereageerd. Maar jij bedankt voor je bijdrage.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.