Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Deel jouw ervaringen en maak kans op een Bol.com Cadeaubon: Enquête voor Nieuwe Moeders

Hi allemaal,

Ik ben Vidar, een afstudeerstudent aan de Hogeschool van Amsterdam, en ik werk momenteel aan een project dat gericht is op het ondersteunen van nieuwe moeders in de postpartumperiode. We weten allemaal dat deze periode zowel vreugdevol als uitdagend kan zijn, en ik wil een digitaal interactief product ontwikkelen dat echt een verschil maakt.

Om dit te bereiken, heb ik jullie inzichten en ervaringen nodig. Daarom nodig ik je uit om deel te nemen aan mijn enquête, "Een Nieuw Begin: Inzichten en ondersteuning voor nieuwe moeders in de postpartumperiode" Het zal ongeveer 10-15 minuten duren om te voltooien, en als dank voor je tijd maak je kans op een bol.com cadeaubon!

De enquête is bedoeld om beter te begrijpen wat nieuwe moeders nodig hebben en wensen op het gebied van mentaal welzijn en de ouder-kind band. Jouw deelname is ongelooflijk waardevol en zal direct bijdragen aan het vormgeven van een oplossing die nieuwe moeders ten goede komt.

We stellen je feedback zeer op prijs en kijken ernaar uit om van je te horen!

Hartelijk dank voor je tijd en bijdrage.

Link enquête:

https://qf3z2g1k1r9.typeform.com/to/GjOlrXk1

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.