Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-03-2013 om 17:27
Zit sesamstr te kijken met mijn gebroed en zie Arjen - vinden jullie dat ook zo'n leuke gast?! Of ben ik de enige
Wie is jullie sesamfavoriet, of is het helemaal passe?!
26-03-2013 om 17:58
Top 3
zie je hem nu pas???? Hij zong een geweldig liedje, 'de kusjesman', maar die zie ik nooit meer. Waarschijnlijk 'kon' dat niet, volkomen idioot. HIj zingt ook een liedje dat hij een vlieg is, hier helemaal favoriet. Arjen favoriet (ook bij de kinderen hoor) en meneer Aart en buurman Baasje, die zitten bij ons in de top 3 in willekeurige volgorde.
26-03-2013 om 18:02
Ernie
Mijn Sesamfavoriet is Ernie, maar dan niet om zijn uiterlijk
Maar ik heb het al een tijd niet meer gezien, want ik ben thuis de enige Sesamstraatfan. Mijn kinderen zijn maar matig geïnteresseerd. Nog een geluk dat de CD Vriendjes voor Altijd hier wel een succes was.
Groeten,
Temet
26-03-2013 om 19:29
Dat telt niet
Nee nee Temet, dat telt niet. Vertigo bedoelde de acteurs, niet de poppen. Ja want dan wint Ernie natuurlijk (en Elmo, en Grover)
26-03-2013 om 21:30
Sinds 2008?
Ik moest even googelen, en zag dat Arjen al sinds 2008 in Sesamstraat mee doet. Mijn jongste is van 2005, maar Sesamstraat heeft haar nooit echt kunnen boeien. Hmmm het is niet echt mijn type, maar hij is vast heel gezellig Zit meneer Aart er nog bij? En Sien?
26-03-2013 om 22:16
Oja
Ik heb Arjen pas een jaartje terug ontdekt denk ik? We keken niet zo vaak naar sesamstraat. Rafelkap, we hebben dezelfde top 3! Al vind ik Frank ook wel geweldig hoor.
Ik bedoelde idd eerder de acteurs. Elmo vind ik irritant, maar hij kan ook adhd hebben en dan kan ie t niet helpen