Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-01-2014 om 13:47
Is er een ouder (in België of in de buurt van) die een GPS Tracker Horloge (waarmee je tevens kan bellen/sms'en) voor zoon of dochter gekocht heeft en er tevreden over is?
21-09-2014 om 15:01
Ook op zoek
Ik ben ook op zoek naar een gps tracker voor als we op vakantie gaan. Zoals ik heb begrepen op (verwijderd door forumbeheer)
beschikken deze apparaten ook over een telefoonfunctie. Iemand een idee waar je deze kunt kopen, zie ze nergens in de winkel liggen.
22-10-2014 om 19:04
Gps tracking systeem voor kinderen
De link van je site doet het niet. Ik ben meer op zoek naar een gps tracker voor kinderen zoals word afgebeeld bij deze site met gps informatie: (verwijderd door forumbeheer)
Vraag me af waar ik ze kan kopen, omdat ik graag mijn kind ermee wil uitrusten als deze op vakantie gaat. Nu lees ik dat jij het hebt over een horloge. Wellicht is dat ook een leuke vorm voor een gps tracker. Als mijn kind maar raad ermee weet en het graag bij zich draagt. Liefst in de vorm van een leuk figuurtje dus.
02-11-2018 om 11:58
Spam
Ik zou die hele draad maar weggooien (of op slot zetten), want het trekt alleen maar spammers.
02-11-2018 om 18:11
Bovendien
Is een gps-tracker vloeken in de kerk hier. Lees even wat de voormalige redactie daar van vond, o.a. in dit artikel:
https://www.ouders.nl/artikelen/het-drama-van-de-gps-horloges
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.