Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

dual sim

Ik heb op mijn telefoon en tweede/dual sim  gezet om een werknummer te gebruiken. Dat is gelukt; als ik ga bellen vraagt hij welke ik wil gebruiken.
Nu heb ik whatsapp busines gedownload op het tweede nummer. Maar... hij pakt in whatsappbusines al mijn prive contacten ook op wat ik uiteraard niet wil. Weet iemand hoe je dat er uit krijgt?

Ik zag deze oplossing langskomen. Misschien iets voor jou:

Voor Android en iOS: WhatsApp Business installeren

WhatsApp Business installeren is de beste manier om met dual sim WhatsApp te gebruiken. Deze app is voor iedereen te downloaden en bedrijven gebruiken dit om met hun klanten te whatsappen. Bedrijf of niet: jij kunt gewoon gratis whatsappen via WhatsApp Business. Het is gewoon een kwestie van de app downloaden en instellen. Daarna kun jij met een tweede nummer via dual sim WhatsApp gebruiken. Voor je eerste telefoonnummer blijf je gewoon de standaard WhatsApp Messenger gebruiken.

WhatsApp Business is gratis te downloaden in de Google Play Store en Apple App Store.

Pippeltje

Pippeltje

31-08-2022 om 15:25 Topicstarter

Ja, dit heb ik gedaan en dat is gelukt. Maar het probleem is dat de whatsapp contacten van mijn eerste telefoon in de whatsappbusisnis komen te staan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.